Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Raksha S$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Raksha S. V. 
Functional Materials for Dye-sensitized Solar Cells [Електронний ресурс] / S. V. Raksha, V. I. Kondrashin, E. A. Pecherskaya, K. O. Nikolaev // Журнал нано- та електронної фізики. - 2015. - Т. 7, № 4. - С. 04062-1-04062-2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jnef_2015_7_4_64
A review on the analysis of characteristics of dye-sensitized solar cells (DSSC) is provided. DSSC design, materials that are used for the manufacture of functional layers and the characteristics of elements depending on their properties are analyzed. The basic disadvantages DSSC, the factors leading to their appearance, as well as solutions to eliminate or reduce the impact of these factors are revealed.
Попередній перегляд:   Завантажити - 205.799 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Raksha S. V. 
Mathematical and s-models of cargo oscillations during movement of bridge crane [Електронний ресурс] / S. V. Raksha, P. G. Anofriev, V. M. Bohomaz, O. S. Kuropiatnyk // Науковий вісник Національного гірничого університету. - 2019. - № 2. - С. 108-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvngu_2019_2_17
The effectiveness of research on the basis of mathematical models (linear, nonlinear) describing the dynamics of bridge cranes and cargo oscillations during transitional modes of movement, increases significantly with the use of numerical methods and simulation models created by visual programming tools. Purpose. To develop and evaluate proposed simulation models of bridge crane dynamics. Methodology. On the basis of well-known mathematical models, simulation models of the "bridge crane (trolley) - cargo on a flexible suspension" system are developed. The simulation models are created using the visual programming tools of the SIMULINK application running on the MATLAB system. Simulink libraries and DSP System Toolbox components are used in the simulation. Findings. S-models of cargo oscillations during the bridge crane movement have been developed and adjusted. A comparative analysis of the proposed models has been performed. Originality. With the help of SIMULINK visual programming tools for the first time we received a set of simulation models of cargo oscillations during the transition modes of the bridge crane movement for linear and nonlinear formulation of the task. Practical value. The proposed s-models allow automating and visualizing studies of dynamics of bridge crane movement in order to determine their rational kinematic and dynamic characteristics. The models are provided with examples of calculation of dynamic motion modes.
Попередній перегляд:   Завантажити - 571.366 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Raksha S. V. 
Justification of criteria for ropeways energy efficiency [Електронний ресурс] / S. V. Raksha, O. S. Kuropiatnyk, O. L. Krasnoshchok // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2019. - № 6. - С. 60-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2019_6_8
Основа мети статті - формування та обгрунтування показників енергоефективності канатних доріг традиційної конструкції та доріг із самохідними вагонами на основі порівняння їх величин. Обгрунтування показників енергоефективності канатних доріг дозволяє в повному обсязі визначитися з напрямом подальших досліджень у сфері розвитку альтернативного виду міського транспорту. Для отримання вихідних даних проведено огляд світових напрямів розвитку канатних доріг. Запропоновано аналітичні формули для визначення показників енергоефективності, за якими виконано порівняння канатних доріг традиційної конструкції та доріг із самохідними вагонами. При цьому враховано вплив ступеня завантаженості й номінальної потужності на коефіцієнт корисної дії електродвигуна. З метою врахування розсіювання енергії в тяговому канаті через його пружні властивості було введено поняття коефіцієнта корисної дії тягового канату. Сформовано методику підрахунку коефіцієнта корисної дії канатних доріг. Розроблено формули для визначення енергоефективності й оцінено вплив характеристик канатних доріг на їх розрахункові значення. Побудовано графіки залежності коефіцієнта корисної дії самохідної канатної дороги від номінальної потужності електродвигуна та коефіцієнта корисної дії від завантаженості приводу підвісної канатної дороги. Порівняно загальні коефіцієнти корисної дії для канатних доріг із самохідними вагонами та для доріг традиційної конструкції. Наведені результати грунтуються на усереднених значеннях параметрів електродвигунів за умови їх різного завантаження. Вперше запропоновано та обгрунтовано показники енергоефективності, які дозволяють здійснювати порівняльний аналіз канатних доріг традиційної конструкції та доріг із самохідними вагонами. Визначено залежність цих показників від параметрів канатної дороги. Результати проведеного порівняльного аналізу канатної дороги традиційної конструкції з дорогами, які містять самохідні вагони, за запропонованими показниками енергоефективності можуть бути використані для обгрунтування доцільності застосування певних видів канатних доріг з метою реалізації окремих транспортних процесів. Розроблену конструктивну схему самохідного вагона можна застосовувати під час розробки енергоефективних проектів пасажирських канатних доріг.
Попередній перегляд:   Завантажити - 363.353 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського